Winge82 Svart 1.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2018 shipahoy skrev 2 minutter siden: En kondensator. Den kan ikke telle Har kanskje ikke lært seg å telle, men noe har den lært seg ? Spørsmålet er hva? Sitér dette innlegget Link to post
Winge82 Svart 1.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2018 Men skal sies. At når jeg fikk vite at det het kondensator, så var det ett lite Google søk. Så lærte jeg noe nytt i dag og. Er på en måte ett batteri som hjelper instrumentet med å beholde strøm kapasiteten sin under store strømbelastninger i systemet. Viss jeg forstod det riktig. Og siden alle instrumentene mine er koblet på samme pluss og minus, så vil jeg tippe denne kondensatoren vil hjelpe alle instrumentene mine viss det skulle skje ett lite strømtap pga en eller annen ting? Ikke bare rpm måleren? Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 1.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2018 Det ser riktig ut, men lat meg tilføya at kondensatoren "spiser" kortvarige strømtopper (brøkdel av eit sekund) Sitér dette innlegget Link to post
Winge82 Svart 1.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2018 Dinamo skrev Just now: Det ser riktig ut, men lat meg tilføya at kondensatoren "spiser" kortvarige strømtopper (brøkdel av eit sekund) Det forstod jeg ingen ting av ? Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 1.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2018 Bra du fant ut hva det var, så vi andre får sove om natta ? Må vel være baatplassens mest avanserte md 2. Sitér dette innlegget Link to post
Winge82 Svart 1.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2018 hegra skrev 54 minutter siden: Bra du fant ut hva det var, så vi andre får sove om natta ? Må vel være baatplassens mest avanserte md 2. Hehehe. Godt det er engasjerte mennesker her?? Men håper da inderlig ikke at jeg ødelegger nattesøvnen til andre?? Artig med avanserte ting? Men veldig glad i gammelt og mekanisk. ?? Men håper kanskje det begynner å bli en av de penere md2b. Begynt å bli noen timer kan man si. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.