Jump to content

Edit History

Slowmo

Slowmo

Rett mann å spørre ? jo det har seg slik at jeg har flere brukenes deler av PCer. men det jeg ser for meg er å bruke et hovedkort til en laptop. Integrere den. Innfelle en laptop skjerm i konsollen. Å alt dette skal da drives av 12 volt. Ikke noe touch skjerm eller noe. Blir en ball mus. Og så har jeg en omformer i båten. Jeg ønsker på en måte helst ikke bruke denne omformeren. Enklest kanskje. men o.c.d i meg vil ha et enkelt ledningsnett til batteriet. Ut ifra det jeg googler meg frem til er at jeg muligens må konvertere en lcd laptop skjerm til å bli en "vanlig skjerm" altså få et kretskort som omformer til. Vga å gir strøm. Så da en evnt noe omformer til 12 v på hovedkortet  Tanken oppi det hele er å prøve å ungå å bruke så mye penger på dette prosjektet. 

Slowmo

Slowmo

Rett mann å spørre ? jo det har seg slik at jeg har flere brukernes deler av PCer skriver i flertall da jeg har en god del ? men det jeg ser for meg er å bruke et hovedkort til en laptop. Integrere den. Innfelle en laptop skjerm i konsollen. Å alt dette skal da drives av 12 volt. Ikke noe touch skjerm eller noe. Blir en ball mus. Så har jeg en omformer i båten. Jeg ønsker på en måte helst ikke bruke denne omformeren. Enklest kanskje. men o.c.d i meg vil ha et enkelt ledningsnett til batteriet. Ut ifra det jeg googler meg frem til er at jeg muligens må konvertere en lcd laptop skjerm til å bli en "vanlig skjerm" altså få et kretskort som omformer til. Vga å gir strøm. Tanken oppi det hele er å prøve å ungå å bruke så mye penger på dette prosjektet. Beklager lang tekst. 

• Create New...