Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Nå aner jeg et lite håp om at problemet er løst. I går koblet jeg fra pluss kabelen og renset den og satt den på igjen. Så skulle jeg gjøre det samme med minuskabelen som går mellom solenoiden og starteren. For det først så var mutteren løs.. nesten bare finger stramm. Så var det hele ganske så irret. Det kan ikke ha vært bra.

Nå starter motoren helt fint hver gang. Det er ikke så mye mer jeg kan gjøre så lenge alt fungerer som det skal så nå er det bare å følge litt med og ser om det er slutt på starttrøbbel.

start2.jpg

start1.jpg

PiperBill

PiperBill

Nå aner jeg et lite håp om at problemet er løst. I går koblet jeg fra pluss kabelen og renset den og satt den på igjen. Så skulle jeg gjøre det samme med minuskabelen som går mellom solenoiden og starteren. For det først så var mutteren løs.. nesten bare finger stramm. Så var det hele ganske så irret. Det kan ikke ha vært bra.

Nå starter motoren helt fint hver gang. Det er ikke så mye mer jeg kan gjøre så lenge alt fungerer som det skal så nå er det bare å følge litt med og ser om det er sutt på starttrøbbel.

start2.jpg

start1.jpg

• Create New...