Jump to content

Edit History

lectron

lectron

2 hours ago, KaRoBa said:

Det blir noe stakkarslig over måten du forsøket å diskreditere meg og andre som skriver om dette temaet Komodo.

Trådstarter skrivet om strømtrekk opp mot 300 A. Det er en vesentlig effekt da som genererer varme.

Du skriver også om kamerater fra div yrkesgrupper som deler av sin visdom.

Ja det gjør jeg også om folk spør meg. Uansett tror jeg ikke en hjertelege ville bistått med digagnose eller "netthjelp" til eget inngrep med å skifte  kransarterier på en venn eller seg selv.

Da min syv års elektronikk/elektro utdannelse også innbefatter medisinsk teknikk kunne jeg hatt samtale med en hjertelege også på hans premisser.....og mener jeg har plukket opp et par vesentligheter innen likestrømteknikk og kraftforsyning på veien. Når jeg uttalte meg var det ikke heeeelt ukvalifisert rikssynsing

Sånn om det først var fagarroganse vi skulle ta turen innom ?

Selvsagt er det viktig med rett utstyr, men alt blir feil om det gjøres feil selv med riktig utstyr..

Er en usikker er svaret få andre til å ta seg av det.

At Komodo kommenterte synes jeg var absolutt på sin plass.

INGEN her i tråden har gitt et entydig svar på en sikker terminering.

Bruk tang....på hva? Hva slags tang? Dor eller sekskant? På hvilken sko?

lectron

lectron

49 minutes ago, KaRoBa said:

Det blir noe stakkarslig over måten du forsøket å diskreditere meg og andre som skriver om dette temaet Komodo.

Trådstarter skrivet om strømtrekk opp mot 300 A. Det er en vesentlig effekt da som genererer varme.

Du skriver også om kamerater fra div yrkesgrupper som deler av sin visdom.

Ja det gjør jeg også om folk spør meg. Uansett tror jeg ikke en hjertelege ville bistått med digagnose eller "netthjelp" til eget inngrep med å skifte  kransarterier på en venn eller seg selv.

Da min syv års elektronikk/elektro utdannelse også inbefatter medisinsk teknikk kunne jeg hatt samtalle med en hjertelege også på hans premisser.....og mener jeg har plukket opp et par vesentligheter innen likestrømsteknikk og kraftforsyning på veien. Når jeg uttalte meg var det ikke heeeelt ukvalifisert rikssynsing

Sånn om det først var fagarroganse vi skulle ta turen innom ?

Selvsagt er det viktig med rett utstyr, men alt blir feil om det gjøres feil selv med riktig utstyr..

Er en usikker er svaret få andre til å ta seg av det.

At Komodo kommenterte synes jeg var absolutt på sin plass.

INGEN her i tråden har gitt et entydig svar på en sikker terminering.

Bruk tang....på hva? Hva slags tang? Dor eller sekskant? På hvilken sko?

• Create New...