Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Bitteliten skrev 38 minutter siden:

Ingen BT standard her  :rolleyes:  :eek: :lol:

Hehehe, nei men det er ikke unikt for bt at de ikke vet hvilke sko de selger. De fleste plassene aner ikke hva de har i hylla. Bakdelen med disse skoene som etter alle sannsynlighet er standard rørkabelsko, er at det finnes så sinnsykt mange forskjellige utgaver at dem. Selv så holder jeg på med å bygge meg opp en liten samling av DIN sko. Var innom Solar og bestilte og de hadde dem i et veldig rikt utvalg. Litt dyrere en bt, men overraskende liten forskjell. 

Men jeg er helt enig med deg om at tang er så mye bedre å bruke en det slagverktøyet. Du krymper dem på plassen og får nøyaktig riktig lengde. 

Kjellg

Kjellg

Bitteliten skrev 37 minutter siden:

Hehehe, nei men det er ikke unikt for bt at de ikke vet hvilke sko de selger. De fleste plassene aner ikke hva de har i hylla. Bakdelen med disse skoene som etter alle sannsynlighet er standard rørkabelsko, er at det finnes så sinnsykt mange forskjellige utgaver at dem. Selv så holde jeg på med å bygge meg opp en liten samling av DIN sko. Var innom Solar og bestilte og de hadde dem i et veldig rikt utvalg. Litt dyrere en bt, men overraskende liten forskjell. 

Men jeg er helt enig med deg om at tang er så mye bedre å bruke en det slagverktøyet. Du krymper dem på plassen og får nøyaktig riktig lengde. 

Kjellg

Kjellg

Bitteliten skrev 31 minutter siden:

Hehehe, nei men det er ikke unikt for bt at de ikke vet hvilke sko de selger. De fleste plassene aner ikke hva de har i hylla. Bakdelen med disse skoene som etter alle sannsynlighet er standard rørkabelsko, er at det finnes så sinnsykt mange forskjellige utgaver at dem. Selv så holde jeg på men å bygge meg opp en liten samling av DIN sko. Var innom Solar og bestilte og de hadde dem i et veldig rikt utvalg. 

• Create New...