Jump to content

Edit History

bjoris

bjoris

Ja, her går dag og natt med til konfirmasjonsforberedelser så det ble ikke tid til å følge opp, men det kommer for fult fra neste uke, da er det fokus på båten og klargjøring før tur, samt på høy tid å studere enda nærmere hva/hvor en vil fokuser opp over,!

Veldig hyggelig å høre fra gamle kjente fra da jeg var meget aktiv på Båtplassen, det føles absolutt ikke som at det er 10 år siden vi hentet båten i Tyskland. Selv om båten har blitt mye brukt på Vestlandet har det vært ett savn å ikke komme seg litt lengre avgårde, men det skal det altså blir en ordning på nå;) Du verden så jeg gleder meg til denne turen:)

Det blir helt klart oppdateringer løpende underveis, antakelig vil jeg bruke bloggen da denne er lett å oppdatere via en app, men jeg har ikke brukt den så aktivt i det siste så jeg får se hva jeg finner enklest og mest hensiktsmessig:)

Stay tuned så kommer det mer!

Brigg, veldig hyggelig om vi treffes og du har nok veldig mye interessant info fra indrefileten på turen min, Nordlandskysten. Har tenkt på det du sier om at jeg har for dårlig tid der, ser den og tenker litt på å redusere tiden i Nord, der har vi tilgang på båt og har vært mye før også. Jeg må jobbe en uke, men ser at det kan la seg gjøre å ligge i en gjestehavn også og kanskje forflytte seg korte strekk den uken også. 

Familien kommer senere nordover enn planlagt også nå, dermed enda mer tid før det er noe stort poeng komme til Harstad! 

Vestfjordseilasen 30.6 hadde vært en opplevelse å få med seg, Trænafestivalen også, men tidsmessig vanskelig, jeg må ha kommet meg lengre nordover når den går av stabelen og det er for tidlig å være der på retur da!

bjoris

bjoris

Ja, her går dag og natt med til konfirmasjonsforberedelser så det ble ikke tid til å følge opp, men det kommer for fult fra neste uke, da er der fokus på båten og klargjøring før tur, samt på høy tid å studere enda nærmere hva/hvor en vil fokuser opp over,!

Veldig hyggelig å høre fra gamle kjente fra da jeg var meget aktiv på Båtplassen, det føles absolutt ikke som at det er 10 år siden vi hentet båten i Tyskland. Selv om båten var blitt mye brukt på Vestlandet har det vært ett savn å ikke komme seg litt lengre avgårde, men det skal det altså blir en ordning på nå;) Du verden så keg gleder meg til denne turen:)

Det blir helt klart oppdateringer løpende underveis, antakelig beuker jeg mest bloggen da denne er lett å oppdatere via en app, men jeg har ikke brukt den så aktivt i det siste så jeg får se hva jeg finner enklest og mest hensiktsmessig:)

Brigg, veldig hyggelig om vi treffes og du har nok veldig mye interessant info fra indrefileten på turen min, Nordlandskysten. Har tenkt på det du sier om at jeg har for dårlig tid der, ser den og tenker litt på å redusere tiden i Nord, der har vi tilgang på båt og har vært mye før også. Jeg må jobbe en uke, men ser at det kan la seg gjøre å ligge i en gjestehavn også og kanskje forflytte seg korte strekk den uken også. 

Familien kommer se mente nordover enn planlagt også nå, dermed enda mer tid før det er noe stort poeng å komme til Harstad! 

bjoris

bjoris

Ja, her går dag og natt med til konfirmasjonsforberedelser så det ble ikke tid til å følge opp, men det komme for fult fra neste uke, da er der fokus på båten og klargjøring før tur, samt på høy tid å studere enda nærmere hva/hvor en vil fokuser opp over,!

Veldig hyggelig å høre fra gamle kjente fra da jeg var meget aktiv på Båtplassen, det føles absolutt ikke som at det er 10 år siden vi hentet båten i Tyskland. Selv om båten var blitt mye brukt på Vestlandet har det vært ett savn å ikke komme seg litt lengre avgårde, men det skal det altså blir en ordning på nå;) Du verden så keg gleder meg til denne turen:)

Det blir helt klart oppdateringer løpende underveis, antakelig beuker jeg mest bloggen da denne er lett å oppdatere via en app, men jeg har ikke brukt den så aktivt i det siste så jeg får se hva jeg finner enklest og mest hensiktsmessig:)

Familien kommer se mente nordover enn planlagt også nå, dermed enda mer tid før det er noe stort poeng å komme til Harstad! 

• Create New...