Lady H Startet 30.April.2018 Link til dette innlegget Startet 30.April.2018 Jeg har en Poweril ankervinsj der tauet slurer, er det noe som vet hvordan jeg kan stramme kabelarene. Er det under dekselet som er vist på bildet og hvordan kan jeg ta av dette? Kommentar fra moderator: Tittel redigert Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 30.April.2018 Link til dette innlegget Svart 30.April.2018 (redigert) Du må lage en emnetittel som gir mening ellers kan innlegget ditt bli slettet. f.eks: «Hvordan stramme kabelarene på Poweril ankervinsj?» Redigert 30.April.2018 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 30.April.2018 Link til dette innlegget Svart 30.April.2018 Kjenner ikke din utgave, men antar det er likt som på Captain fra samme produsent. Det ligger en arm som presser tauet ned i kabelaret. Denne kan strammes ved å bøye den med en tang. Kan også være at tauet er slitt. Det er også mulig at selve kabelaret slurer. Da er det en strammeskrue som må trekkes til litt. Vet ikke hvordan dekselet løsnes. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 30.April.2018 Link til dette innlegget Svart 30.April.2018 Ta tak i plastlokket der tauet går inn og dra/rykk det av, det kan sitte ganske fast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.