Suzuki Startet 17.Mai.2003 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2003 litt off topic kanskje, men siden tonen her er såpass "familiær" så forsøker jeg allikevel: GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN !! :flag: :flag: MVH Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Jonny Svart 17.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2003 Gratulerer ja :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 17.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2003 Gratulerer alle sammen. Det eneste som er dumt på en så fin dag som dette , er at vi har ingen tradisjon for å vera på sjøen 17 Mai Sitér dette innlegget Link to post
Stormbringer Svart 17.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2003 HIPP, HIPP HURRA!, og gratulerer med dagen alle sammen. 'rolf Sitér dette innlegget Link to post
Jenny Svart 17.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2003 :flag:Gratulerer med dagen, alle sammen! Ser i web-kamera fra Bergen havn, tatt i ulike vinkler fra Zakariasbryggen. Der er det stint med båter og mye lekkert for en båtentusiast. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 17.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2003 Ser i web-kamera fra Bergen havn, tatt i ulike vinkler fra Zakariasbryggen. Der er det stint med båter og mye lekkert for en båtentusiast. Hei Jenny! Prøver meg med link til web-kamera i Bergen! Ta "refresh" med ca. 0,5 min mellomrom, og motivet skifter! Gratulerer med dagen! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 17.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2003 Gratulerer med dagen Regner med at det blir en tur på fjorden litt senere idag Sitér dette innlegget Link to post
tenor Svart 17.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2003 Gratulerer med dagen alle sammen.Ingen tur på fjorden i dag,har blåst i hornet . MVH tenor(sax) Sitér dette innlegget Link to post
MaritimStart Svart 17.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2003 Gratulerer med dagen ! Hilsen oss i MaritimStart Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2003 Gratulerer alle sammen. Det eneste som er dumt på en så fin dag som dette , er at vi har ingen tradisjon for å vera på sjøen 17 Mai Gratulerer så mye fra meg også, om enn litt sent. Har vært ute med båten siden 16. og er nettopp kommet hjem fra Kommersøy. Det samme gjorde vi i fjor. Og helt uten feiring ble det ikke. Utpå ettermiddagen dukket kremkake og kaffe opp frem, medbrakt av folket ombord på Rollo. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.