Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

Nå vet vi jo om to 16-fotere som har originalt "åpent hull" uten propp, så jeg syes det du fortelelr i tillegg her, stemmer bra, og at det er ment å være sånn. Hv is jeg bare får i gang motoren, skal jeg prøve å ta ut pluggen i år, og se om den blir mer stabil når den ligger stille. At den nærmest "letter" når det ikke er vann i kjølen vet jeg jo fra før. Så får vi se om den "letter" når hullet er åpent....

Men først har jeg en jobb å gjøre med motoren. Så mange ting å gjøre, så lite tid.... -  Det er det jeg kaller luksus!

Mizar

Mizar

Nå vet vi jo om to 16-fotere som har originalt "åpent hull" uten propp, så jeg syes det du fortelelr i tillegg her, stemmer bra, og at det er ment å være sånn. Hv is jeg bare får i gang motoren, skal jeg prøve å ta ut pluggen i år, og se om den blir mer stabil når den ligger stille. At den nærmest "letter" når det ikke er vann i kjølen vet jeg jo fra før. Så får vi se om den "letter" når hullet er åpent....

Men først har jeg en jobb å gjøre med motoren. Så mye å gjøre, så lite tid.... -  Det er det jeg kaller luksus!

Mizar

Mizar

Nå vet vi jo om to 16-fotere som har originalt "åpent hull" uten propp, så jeg syes det du fortelelr i tillegg her, stemmer bra, og at det er ment å være sånn. Hv is jeg bare får i gang motoren, skal jeg prøve å ta ut pluggen i år, og se om den blir mer stabil når den ligger stille. At den nærmest "letter" når det ikke er vann i kjølen vet jeg jo fra før. Så får vi se omd en "letter" når hullet er åpent....

Men først har jeg en jobb å gjøre med motoren. Så mye å gjøre, så lite tid.... -  Det er det jeg kaller luksus! Alternativet er lite å trakte etter..

• Create New...