M/S AIOLOS Startet 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2018 Jeg har en Garmin 720s plotter som nå har fått det for seg at når farten er 4,3kn, så viser den 8knop. Noen som har en lur forklaring på hva som er feil? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 Sikker på at du ikke har justert noe på hva fart den skal vise? Km i stedet for kn, eller fart i vann i stedet for fart i luft feks? Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 jørn skrev 15 minutter siden: Sikker på at du ikke har justert noe på hva fart den skal vise? Km i stedet for kn, eller fart i vann i stedet for fart i luft feks? Tror nok du er inne på noe der. Hvis en ganger 4,3 med 1,852 så blir det 7,96. Så farten er nok satt til å vise km/time. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 10.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2018 Rir ikke samme dag som jeg saler. Men etter at jeg ble gjort oppmerksom p feilmuligheter fikk jeg orden på dette, var som det ble nevnt her at det på pussig vis var gjort endringer så det ble km/t . Sikkert i forbindelse med en oppdatering jeg gjorde. Takk for tips her inne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.