M/B Isabella Startet 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2018 Er det noen som skulle ha en antenne til en engbo vinsj, fcc: id: r78-ecu-01 og og hånkontrollen er: rc-01 serial no. 15213. Sleipner har ikke flere og supporter ikke denne utgåtte modellen lenger. eller kan en bruke en rustfri tråd (pianotråd eller ståltråd) ?? vennlig hilsen Tore Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 Originalen er ikke annet enn en vanlig ståltråd. Sikkert rustfri, men det spiller ingen rolle for mottaket. Fjernkontroll kan jeg ikke hjelpe deg med, sikkert en vanlig dings, elektronikkgutta her kan sikkert komme opp med noe smart. Sitér dette innlegget Link to post
Anderre Svart 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 Send meg adressen din på sms, så skal jeg stikke en jeg har liggende i en konvolutt og sende deg:-) Ni ni to tre null åtte fire tre Roger Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post
M/B Isabella Svart 1.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2018 Hulda skrev On 2.5.2018 at 21.23: Originalen er ikke annet enn en vanlig ståltråd. Sikkert rustfri, men det spiller ingen rolle for mottaket. Fjernkontroll kan jeg ikke hjelpe deg med, sikkert en vanlig dings, elektronikkgutta her kan sikkert komme opp med noe smart. Jeg har ordnet med ombyggingsettet til sleipner, fikk det for en pris jeg ikke kunne si nei til virker mega bra nå.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.