Frissy Startet 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2018 Jeg knakk kryssholten som sitter på masta på seilbåten. Klarer ikke å finne tilsvarende noe sted. Noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 Hvilken type mast var den på? Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 2.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 Båten er en Beneteau 343 ocean clipper med "vanlig" mast. Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 2.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 (redigert) Du får vel tak i det hos masteleverandøren antar jeg, Seldén, Sparcraft eller hvilken mast du har...? Redigert 2.Mai.2018 av Frehau (see edit history) Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Frissy Svart 2.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2018 Ok. Da får jeg sjekke det ut. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 Hvis du ikke finner original, så har jeg selv god erfaring med at de har stort utvalg på svb24.com Søk på cleat Fant i farten ikke noen som var identisk med den på bildet ditt, men det kan tenkes de har noe som vil passe selv om den ikke er identisk. Er den skrudd eller poppet fast ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Frissy Svart 3.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 Erik skrev for 1 time siden: Hvis du ikke finner original, så har jeg selv god erfaring med at de har stort utvalg på svb24.com Søk på cleat Fant i farten ikke noen som var identisk med den på bildet ditt, men det kan tenkes de har noe som vil passe selv om den ikke er identisk. Er den skrudd eller poppet fast ? Poppet. Jeg borret vekk det som var der, så klart for ny popp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.