Jump to content

Sikringen ryk på Jabsco trykkvasspumpa

Ask

Recommended Posts

Hei

Trykkvasspumpa om bord slo seg på stadig vekk. Det er jo eit typisk teikn på at det er ein lekkasje i systemet.

Etter kvart byrja pumpa å slå seg på med kortare og kortare intervall. Eg ser ingen lekkasjar, men eg har ikkje sett etter på vanskeleg tilgjengelege stadar.

I dag rauk automatsikringen før pumpa rakk å pumpa seg ferdig, og det kjem ikkje mykje vatn. Sjølvsagt skjer slikt når eg står i dusjen...

Eg reknar med at det er eitkvart feil med motoren. Er dette noko å feilsøka på, eller er det berre å skifta?

Pumpa er 4-5 år gamal.

Ask

Vet ikke hva slags pumpe eller system du har. Men om du har samme pumpen som jeg har, og akkumulatoren er full av vann, så får jeg samme scenarioet. Bare at sikringen min går ikke. Men pumpen hakker og går hele tiden. Når jeg skrur på vannet, kommer vannstrålen hakkete. Kan også være at ventilene har tatt skade. De tåler vel ikke så mye. For så vidt kan det også være trykkbryteren som har tatt kvelden.

Redigert av Hulda (see edit history)

Kan også være så enkelt som skitt som ligger mellom slik at membranene ikke tetter. Forholdsvis enkelt å demontere for å sjekke og gjøre rent. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Ask skrev for 1 time siden:

Bertramsen. Får ein kjøpt nye membranar?

Jada, det får du. Men det er fryktelig mange forskjellige priser rundt om, det billigste stedet jeg fant var dette:

https://www.marineersatzteile.com/en/jabsco/

Eller, du finner vel ikke løse membraner der, men hele membranholderen med nye membraner har de:

https://www.marineersatzteile.com/en/jabsco/jabsco-18911-7030/

Redigert av Bertramsen (see edit history)

Hei

Etter kva eg har lest ein kvan stad skal det å ha litt korallsand i vasstankane gjera at ein får friskare/ betre kvalitet på ferskvatnet.

Me har aldri hatt problem med vasskvaliteten om bord.

Eg trur tidlegare eigar har hatt litt korallsand på tankane.

Då er det berre å montera pumpa, og sjå om den virkar.

Eg kan ikkje sei at det er gøy å ordna opp i slike feil. Dersom pumpa virkar er det sjølvsagt tilfredsstillande å ha fiksa den sjølv.

Det skadar jo heller ikkje på humøret å ha spart 1,5 båtlappar.

Takk for gode tips til fiksing.

Ask

Bertramsen skrev for 8 timer siden:

Jada, det får du. Men det er fryktelig mange forskjellige priser rundt om, det billigste stedet jeg fant var dette:

https://www.marineersatzteile.com/en/jabsco/

Eller, du finner vel ikke løse membraner der, men hele membranholderen med nye membraner har de:

https://www.marineersatzteile.com/en/jabsco/jabsco-18911-7030/

Man kan også benytte Amazon UK til å kjøpe pumper. Samme pumpe under halv pris i forhold til norske nettsteder. :wink:

Sushi

Eg kopla pumpa til sikring, utan at straumen går gjennom ein sikring. Pumpa pumpar som berre det, men den stoppar ikkje.

Då blir det å montera ny pumpa. Kva gjer eg om ikkje den heller stoppar?

Eg startar ein 8-10 dagars segltur på laurdag, og byrjar å bli lei pumpeproblematikken....

Ask

Det er trykkbryteren i pumpa som skal bryte strømmen ved et gitt vanntrykk. Du har pumpa montert slik at du pumper vann og bygger opp trykk når du tester?

Fikk du alt riktig montert etter at du demonterte pumpa for rengjøring?

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

Hei

Eg trur alt er rett montert ja. Eg tok berre av membranane, og ikkje noko meir.

Kor trykkfølaren er må gudane veta. I dag har eg òg sjekka at det ikkje er vatn i trykktanken.

Eg er òg rimeleg viss på at det ikkje er lekkasjar i slangar og koplingar.

Pumpa koplar inn med korte intervall.

Ask

Er det sånn å forstå at du får pumpet opp trykk men at pumpa starter og stopper igjen med korte intervall?

I så fall kan det hende at du fremdeles har intern lekkasje i pumpa. Kanskje mer koralsand som blitt sugd inn i pumpa?

Om pumpa går lengre for hver gang kan dette skyldes at akkumulatortanken nå er tom for vann og at det derfor går lenger tid for å bygge opp trykk i systemet. Jeg holder fremdeles en knapp på teorien om intern lekkasje i pumpen. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...