Engers Startet 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2018 I følge manualen skal olja på drevet fylles med en pumpe gjennom avtappningshullet. Er dette veldig viktig, eller kan man fylle olje gjennom nivåplugghullet / peilepinnehullet? Spør fordi jeg ikke har pumpe til å gjøre dette som manualen sier. Om det er viktig, kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i en pumpe som passer til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Piato Svart 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 Riktig og anbefalt måte er gjennom avtappningshullet nederst nederst på drevet. Enkel og fungerende pumpe bør du få du tak i hos Maritim, Seasea eller andre båtsjapper. Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 Grunnen til at du skal fylle nedenifra er å hindre at det oppstår luftbobler og du får for lite olje på drevet. Vil anta at det vil ta veldig lang ti å fylle fra toppen siden over 2 liter luftvolum skal ut av samme hullet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.