Jump to content

Edit History

thomasd

thomasd

Jeg er "akslingsjomfru", og skal sjøsette båten for første gang i morgen tidlig. Har lest meg frem til at jeg skal klemme på "kondomet" så det kommer ut litt vann, og har lest tips om å bruke sugerør for å få inn bittelitt fett.

Men; når jeg skal tørrtrene med kondomet litt i kveld (kremt kremt...) ser jeg at det er ganske så harde saker. Klarer nesten ikke å klemme på det i det hele tatt. Så da blir jeg jo litt usikker - er det slik det skal være? Er det noen teknikker jeg bør bruke? Og, hvor kjapt etter sjøsetting må dette gjennomføres - kan jeg ta en 20 minutters tur til hjemmehavn i rolig tempo først?

Thomas

thomasd

thomasd

Jeg er "akslingsjomfru", og skal sjøsette båten for første gang i morgen tidlig. Har lest meg frem til at jeg skal klemme på "kondomet" så det kommer ut litt vann, og har lest tips om å bruke sugerør for å få inn bittelitt fett.

Men; når jeg skal tørrtrene med kondomet litt i kveld (kremt kremt...) ser jeg at det er ganske så harde saker. Klarer nesten ikke å klemme på det i det hele tatt. Så da blir jeg jo litt usikker - er det slik det skal være? Er det noen teknikker jeg bør bruke?

Thomas

• Create New...