fiskekongen Startet 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2018 Har kjøpt min første turbåt, og skal kjøre denne hjem. Noen tips til rute, eller gode enkle havner på veien? Reiser fredag ettermiddag ca kl 1800 og må overnatte på veien. Tips til rute hadde vært topp. Er meldt 7s/m ssø Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 Gratulerer med ny båt. Håper du får en fin tur hjem med den. Om du sender meg din e post adresse på Pm her så kan jeg sende deg et par ruteforslag. Det blir så smått om jeg skal legge det ut som bilder her i tråden. Grovt sett vil jeg anbefale deg å gå via Randesund og Stokken. Videre til gamle Hellesund og gjennom blindleia til Lillesand. Da er klokka ca 20 om du går kl 18 fra kr sand. Da hadde jeg overnattet i Lillesand og gått videre mot øst neste dag. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gtir_man Svart 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Bjørn har nok en fin rute til deg der ja, henten min Atlantic i Farsund til Langesund så han kan veien :D Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 (redigert) Gratulerer med ny båt ..været ser greit ut vindmessig så du får nok en fin tur Husk å sjekke dieselfilter før avgang Redigert 4.Mai.2018 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Jeg har sendt over flere ruteforslag. De må jo selvfølgelig brukes på eget ansvar. Feil med ruter kan oppstå. Men ønsker trådstarter god tur. Været ser meget lovende ut .? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
fiskekongen Svart 4.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Takket så mye. Står opptil 14s/m i kastene nå. Så litt spent på været ? Sitér dette innlegget Link to post
fiskekongen Svart 4.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Kom ikke lenger enn til Lillesand. Kom litt seint avgårde. Men båten funker fint ? Sitér dette innlegget Link to post
OC393 Svart 6.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 Gratulerer med ny båt! Sitér dette innlegget Yachtmaster 1989, SRC 1999, D5L 2012, D5LA 2013 Link to post
basstrombo Svart 17.November.2018 Link til dette innlegget Svart 17.November.2018 Fin båt!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.