Jump to content

Leie båtplass mellom Stavern-kragerø 1-7 juli 2 båter

Frissy

Recommended Posts

Vi er to familier som skal på ferie i sommer og siden vi reiser med små og har lyst til å "rekke" sørlandet har vi lyst til å få båten nedover et stykke før ferien begynner. Har prøvd å sjekke diverse kommersielle havner, men ikke fått noe svar. Tenkte å prøve lykken her inne. Hvis noen har selv, vet om noen som har eller har tips om hvor jeg kan få 2 plasser å leie fra 1-7 juli så send meg gjerne en PM. Båtene er en agder 840 og en Beneteau 343, så begge trenger 4 m, samt seilbåten trenger min 2 m dybde.

Guest Avmønstret#

Kanskje seilforeninger som er med i frihavne (hvis du er) er litt mer vennligstilte? En har da 3 gratis døgn, men sikkert mulig å avtale noe mer vil jeg tro..

Du har da Brevik seilforening innafor Langesund. Veldig fint seilingsområde i fjordene der, og kort vei ut i havet og bortover sørlandet. 

Så er det Vågsbygd Seilforening i Kristiansand, ser ut som de har ett flott anlegg. Men det er kanskje litt langt avgårde igjen? 

--

Med litt kreativ tankegang så bør vel nesten både uthavn og svai være en mulighet også. 

Guest Avmønstret#
Mouche skrev for 1 time siden:

For syv dager kan dere vel bare legge de i en gjestehavn og betale for disse dagene?

Ja kan en det? Trodde de fleste gjestehavner hadde ett eller annet med at båten må være under oppsyn eller noe?... Men jeg er helt enig i at det må gå an å avtale med en havn. 

Pinkvin skrev 40 minutter siden:

Ja kan en det? Trodde de fleste gjestehavner hadde ett eller annet med at båten må være under oppsyn eller noe?... Men jeg er helt enig i at det må gå an å avtale med en havn. 

Ja antakelig blir det slikt. Men er da nødt til å gjøre en avtale opp i mot oppsyn, men det var visst ikke no problem. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...