Winge82 Startet 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2018 Har hørt noe snakk om sjøvann som kommer inn i motor. Også har jeg hørt noe snakk om noe som blir kaldt for hevertventil. Har prøvd å søke litt på dette. Men forstår ikke helt. Jeg har en vp md2b. Denne har ikke en slik ventil. Er det feil og noe som jeg må montere? Vidar Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Dette er noe som er lurt å ha med motor dypt nede i båten, under høyden til vannspeilet. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Winge82 Svart 4.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Lars H. skrev for 1 time siden: Dette er noe som er lurt å ha med motor dypt nede i båten, under høyden til vannspeilet. Ok. Viss det er kun bunnpanna som er under vannlinjen. Vil du anbefale det da? Og eksospotta. Har den noen annen virkning enn lyddemping? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Hvis du søker i forumet på`vakuumventil` får du 35 treff. Denne tråden er dekkende: Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2018 Er toppen på motoren under vannlinjen trenger du ventil. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.