Jump to content

Edit History

Ttor

Ttor

Det nærmer seg 17 mai, og en god mulighet for storflagging ved landligge. Et sett med signalflagg fra Ebay dukket opp i posten i dag, og da gjenstår bare å finne ut av rekkefølgen. Joda, det har vært diskutert før. Men jeg ble ikke klok på konklusjonen. Her ser det ut til å være flere alternativer. Dere som heiser signalflaggene; Hvilken rekkefølge bruker dere?

Alternativer jeg har funnet:

ABC1DEF2IJK3, osv  Hva gjør man da med tallene som blir til overs, og hva med 1st, 2st, etc?

Alternativt ser det ut til at NSSR har sin egen rekkefølge.

P H C L A O D N U Q E S R B X G M V I F Y J Z W K T  Ingen tall eller substitutt.

Alternativt denne:

18c13920296faabd6db6ddd91b4104c2.jpg.c5b7c85cb60528f63dd38c18980b4037.jpg

Men den er kanskje forbeholdt seil-arrangementer?

Ttor

Ttor

Det nærmer seg 17 mai, og en god mulighet for storflagging ved landligge. Et sett med signalflagg fra Ebay dukket opp i posten i dag, og da gjenstår bare å finne ut av rekkefølgen. Joda, det har vært diskutert før. Men jeg ble ikke klok på konklusjonen. Her ser det ut til å være flere alternativer. Dere som heiser signalflaggene; Hvilken rekkefølge bruker dere?

Alternativer jeg har funnet:

ABC1DEF2IJK3, osv  Hva gjør man da med tallene som blir til overs, og hva med 1st, 2st, etc?

Alternativt ser det ut til at NSSR har sin egen rekkefølge.

P H C L A O D N U Q E S R B X G M V I F Y J Z W K T  Ingen tall eller substitutt.

Alternativt denne:

18c13920296faabd6db6ddd91b4104c2.jpg.c5b7c85cb60528f63dd38c18980b4037.jpg

Men den er kanskje forbeholdt seil-arrangenenter?

• Create New...