Kenneth82 Startet 4.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2018 Båten min har ikke åpning i rekkewiren - ser det hadde vært særdeles praktisk for både ungene og eldre gjester ombord. Slik ser det ut nå: I antisklien ser det ut til å være tilrettelagt for ekstra støtte. For en som må ha ALT inn med t-skje - hvordan går jeg frem for å ordne dette? Hvor får jeg tak i rekkestøtte, og hvordan monteres denne? Må jeg komme til på undersiden av skroget? Hva må gjøres for å sikre mtp lekkasjer? Takknemlig for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 5.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2018 Mener bavaria hadde er KIT for dette Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 6.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 Ser ut til at noen tidligere postede svar er forsvunnet fra tråden ... @Grønnskollingen hadde blant annet svart vet jeg. Uansett, takk for svar @Tjorven III - jeg skal innom den lokale båtbutikken og spørre etter tips, kanskje de har noe lurt på lager Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 6.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 Jeg er også interessert i om det er en løsning til å ettermontere "port". Men må du ikke ha to haifinner da? En på hver side av "inngangen"? La merke til at noe forsvant jeg også. Moderator postet dette under "informasjon": " "Vi har hatt et et teknisk uhell som medførte at vi måtte legge inn en backup av databasen. Alt som har blitt postet etter kl 02:00 5 mai og fram til nå er derfor dessverre borte. Vi beklager det inntrufne." Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.