Anderre Startet 6.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2018 Hva heter avbildet beslag og hvor kan jeg få tak i det? Roger Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post
index Svart 6.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 De pleier vel å kalles nøkkelhullbeslag. Men jeg kan ikke huske å ha sett den typen du viser noe sted. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Faxen Svart 6.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 Er det ikke noen baugstiger, som bruker slike? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Anderre Svart 6.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 Faxen skrev 17 minutter siden: Er det ikke noen baugstiger, som bruker slike? Jo. Jeg har slike fester til baugstigen og samme festene til den ene benken bak på akterdekket på min Saga 315. Nå skal jeg til å lage en avtagbar brakett for en 9,9hk inne på akterdekket og tenkte beslag som avbildet i første posten hadde vært perfekt. Har sittet og bladd meg gjennom brosjyrer de siste dagene uten å finne noe så nå strekker jeg ut en hånd her :-) Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post
Roger jo Svart 6.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2018 Sjekk hos en lås-smed. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
b0rls Svart 26.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2024 Hei, fant du navnet på beslaget? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 26.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2024 Jeg har lignende beslag på min gamle Windy. Men den er utenpåliggende. Er til å feste ryggputene. Sitér dette innlegget Link to post
b0rls Svart 27.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2024 Jeg har sett det på Saga båter, og svaret jeg fikk fra de var Nøkkelhullbeslag. Når jeg googler det finner jeg dog ingenting syrefast eller som ser kraftig nok ut. Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 27.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2024 Det kalles nøkkelhullfeste. Sagaboats bruker disse for å feste akterbenken på Saga 315/325. Kontakt Sagaboats så får du sikkert tilsendt. Sitér dette innlegget Link to post
oel Svart 27.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2024 https://www.watski.no/batsystem-nokkelhullsbeslag-nedsenkt-11vjh Sitér dette innlegget Link to post
b0rls Svart 28.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2024 Strålende, tusen takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.