jo_no Startet 7.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2018 Måkene (eller ternene) har hakket på vinduslisten slik at gummien er blitt ødelagt enkelte steder. Hva er greiest måte å fikse dette på? Sika el. lign??? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Bianca Svart 7.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2018 Det kommer an på hva slags vinduslist vi snakker om. Post et bilde, så blir det lettere å svare fornuftig. Sitér dette innlegget Link to post
jo_no Svart 7.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2018 Her er et par bilder. Som en ser 'kakker' fuglene gummilisten helt nede ved gelcoaten - og de har gjort det på begge vinuene foran - flere steder. Båten er for øvrig en AMT200dc Sitér dette innlegget Link to post
Mimieg Svart 7.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2018 Tec7? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Bianca Svart 7.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2018 Maskeringstape oppe og nede, dra på ei stripe med svart Sika eller lignende, glatte med finger dyppet i zalovann, fjerne tapen. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 7.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2018 Sultne måkene var på båten din da ! Våkner du ofte av att måkene spiser seg inn. Tenker litt Hitchcock scenario Sitér dette innlegget Link to post
jo_no Svart 7.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2018 He, he.... Har hatt flere båter men første gang jeg opplever dette. Gummirestene lå på dørken så jeg er ikke i tvil om hva som har skjedd Eneste forklaringen jeg har er om den tynne sorte stripa kan forveksles med en meitemark eller noe slik at de går løs på den av den grunn. Greit å få bekreftet at tanken min om reparasjonsmetodikk er bekreftet. En vis mann sa en gang på dette forumet: Jeg bruker Tec7 på alt unntatt brødskiva :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.