goggen000 Startet 8.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2018 På tide å skifte eksosbend på min Yanmar 4LHA-DTE, og ønsker et til en fornuftig pris. Noen med erfaring med dette på Bp? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 8.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2018 Det er veldig dyrt i Norge. USA er billigere men det er en amerikaner som lager i rustfritt og selger på eBay. Med moms så blir det uansett bare rund halvparten av prisen i Norge. Link Om du ønsker originalt så er det nok også billigst fra USA, problemet er å få kjøpe det. Mange måter å gjøre det på men en av dem er Jetcarrier. Din side har testet denne måten å handle på. Jetcarrier Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 8.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2018 Kjellg: Takk for det. Har du bestilt fra ebay det i rustfritt? Event varenr du brukte? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 8.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2018 Nei, men stod på trappa i fjor og det var like før. Helt til jeg fikk sandblåst mitt eget og så at det ville holde ennå lenge. Av en eller annen grunn så var jeg overbevist at jeg måtte skifte det og søkte en masse på nettet etter dette bendet og gjengs over var at det var veldig dyrt. Litt billigere i noen land men med frakt og moms så ble det ikke fordelaktig. Tror det bendet jeg linket til skal være det riktige, men delekatalogen for din motor lastet jeg opp her på bp i fjor. Der finner du det uansett med riktig nummer. Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 8.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2018 Er ikke det litt av faren at de ruster opp innvendig i den ytre kanalen der sjøvannet kommer og det er umulig å konstantere hvordan tilstanden er? Selv ved sandblåsing... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.