christoballyy Startet 8.Mai.2018 Del på Facebook Startet 8.Mai.2018 Hei, jeg skal gjøre noe så enkelt som å løsne førersetebraketten på min Bavaria. Jeg skjønner imidlertid ikke hvordan man får de to delene fra hverandre. Jeg kan skyve toppen frem og tilbake, men får den altså ikke av. Noen som har peiling? ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Mai.2018 Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 (redigert) Får du ikke skrudd ut om du flytter øverste plata frem og tilbale slik at de store hullene er over skruene? er vel ikke meninga at øvre og nedre del skal splittes.. Redigert 8.Mai.2018 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
christoballyy Svart 8.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 Hmmm, setet skal sitte med fire skruer i den øvre plata. Jeg klarer bare komme til med de to fremre slik det er nå, så antok at det er meningen å ta de fra hverandre... ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Martin Svart 8.Mai.2018 Del på Facebook Svart 8.Mai.2018 Kommer du ikke til alt hvis du løsner brakett fra båt, monterer sete og så monterer i båt? Hvordan fikk du av setet? Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
christoballyy Svart 9.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2018 Braketten sitter bom fast i båten selv om jeg løsner de fire skruene. Så antar at det sitter med lim i tillegg. Setet måtte jeg rive løs i vinter, i håp om at jeg fikk bedre takk i braketten når det var av. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.