sebba2
Då vart eksosanlegget lagt opp og testa i 3.5 timar idag. (bildar og video kommer til slutt)
-Eg måtte tilpassa flensen på motoren ørlittegrann, og den lekker bittelitt mellom røyr og flensstussen, men eg tenker eg kjøper meir "monteringspasta" og sausar rundt skøyten, så blir det vel tett?
Vidare var det berre og laga hull (i skrog, bjelkar under dørken og i kassa skroggjennomføringa kom på utsia av) og montere alt i hop. Lyden blei magisk! Ikkje bråk, lika "ille" som det var før, men eg merkar og at motoren går lettare nå. Eg har (tilfeldig) plassert eksosgjennomføringa jævla bra til i forhold til vannet og hvis eg går i litt sjø. Den ligger ei lita meter fra midpunktet på skroget og den liggjer i "skjul" bak kurven som snekkeskrog har. I tilleg pekar den nedover, slik at det ikkje vil kjema vatn inn. Og hvis det skulle gjøra det, er det ein vannlås (siden eksosbendet på motoren er mye høgare enn gjennomføringa i skroget)
Eg har ikkje oplevd nåke problem med at eksosdisen kommar opp i båten, både i medvind og sidevind! Rett og slett meget førnøyd med utførelsen og ikkje minst lyden
(Eg veit at kjølen min ser jævlig ut, ska rydda og vaska opp snart)
Hvis du skal bygge biltema eksos, bruk IKKJE dei klemmane som er laga for dette, bruk heller slangeklemmar av god sort, eg dreit meg ut der.
Siden eg fekk så god hjelp av dåke, får dåke ein belønning her, slik blei resultatet!