Bjoove Startet 9.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2018 (redigert) Hei Kjenner noen til fabrikanter av manuelle toalett produsert i komposittmateriale? Da spesielt sokkelen, pumpedelen og utløp, 3- veis ventil. Redigert 9.Mai.2018 av Bjoove (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 9.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2018 (redigert) https://www.westmarine.com/buy/thetford--tecma-x-light-carbon-fiber-toilet--10286425 $13,779.99 med prisgaranti, så løp og kjøp:) Redigert 9.Mai.2018 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 9.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2018 Skal du drite så hardt? (Sorry kunne ikke dy meg) Sitér dette innlegget Link to post
Bjoove Svart 10.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2018 21 hours ago, Bigmac said: Skal du drite så hardt? (Sorry kunne ikke dy meg) Glimrende kommentar ???fikk poeng for den!!!!! Nei problemet er vell mer at jeg driver å bytter tetninger og deler på et manuelt toalett, hvor pumpehus, ventiler og sokkel er i plastmateriale. Det blir straks noen utfordringer når du skal få ting tett. Da tenkte jeg at det må da være mulig å få hus og deler i et mer stabilt materiale, som ikke lar seg påvirke i den grad av aldring. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.