Lenasmartin20 Startet 10.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2018 Hei! Har et problem jeg håper noen kan hjelpe med! Har byttet noen instrumenter i båten og b.l.a byttet gammel analog bensinmåler med en ny digital! Problemet er som følger: gammel måler har fem ledninger og strm minus, strøm + og strøm + til lys + en sort og en hvit fra giver. ny måler har rød + blå - oransj lys+ og sort som skal være giver, men stå bare 100% om jeg kobler til hvit eller sort som er fra giveren i tanken. Noen som har peiling på hvordan dette kan løses? Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 10.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2018 Da må vel den sorte eller hvite fra giver gå til batteri minus, og den andre av disse to til instrumentet. Men ikke heng meg om dette ikke stemmer. Det er heller slett ikke sikkert instrumentet er tilpasset den gamle giveren. Det beste er jo og forsikre seg om at instrument og giver passer sammen før man handler, og det gjelder alle instrument. Skal vel være litt Obs også så man ikke gjør feil her for både diesel og bensin brenner godt. Hos meg som har en dieseltank i stål er tanken tilsluttet batteri minus. Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 10.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2018 takk for tips, da prøver jeg det! Sjekket bare at det var "riktig" motstand i klokka før jeg bestillte den! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.