Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Med 115A dynamo uten sense, og den lader «for fullt», så er den en gjettelek hvor høy spenning som kommer fram til batteri. Går det gjennom et relé eller direkte til batteri så er det «litt». Går det gjennom en diode bro så kan du vel ta med i beregningen opptil 0,7V som går tapt der. Så det er vanskelig å si om det holder uten en mere helhetlig opplysning om hvordan det er bygd opp. 

 

Redigert

Det står heller ikke noe om hvilken motor det er snakk om, og da vet man heller ikke hvor stor startmotor det er, eller effekten på den. Heller ikke om det er 12 eller 24V. 

Her kan det jo være alt fra en 2 liters motor til en 8 liters cat. Eller der omkring :wink:

Kjellg

Kjellg

Med 115A dynamo uten sense, og den lader «for fullt», så er den en gjettelek hvor høy spenning som kommer fram til batteri. Går det gjennom et relé eller direkte til batteri så er det «litt». Går det gjennom en diode bro så kan du vel ta med i beregningen opptil 0,7V som går tapt der. Så det er vanskelig å si om det holder uten en mere helhetlig opplysning om hvordan det er bygd opp. 

 

Redigert

Det står heller ikke noe om hvilken motor det er snakk om, og da vet man heller ikke hvor stor startmotor det er, eller effekten på den. Heller ikke om det er 12 eller 24V. 

Her kan det jo være alt fra en 2 liters motor til en 8 liters cat. 

Kjellg

Kjellg

Med 115A dynamo uten sense, og den lader «for fullt», så er den en gjettelek hvor høy spenning som kommer fram til batteri. Går det gjennom et relé eller direkte til batteri så er det «litt». Går det gjennom en diode bro så kan du vel ta med i beregningen opptil 0,7V som går tapt der. Så det er vanskelig å si om det holder uten en mere helhetlig opplysning om hvordan det er bygd opp. 

 

Redigert

Det står heller ikke noe om hvilken motor det er snakk om, og da vet man heller ikke hvor stor startmotor det er, eller effekten på den. Heller ikke om det er 12 eller 24V. 

Kjellg

Kjellg

Med 115A dynamo uten sense, og den lader «for fullt», så er den en gjettelek hvor høy spenning som kommer fram til batteri. Går det gjennom et relé eller direkte til batteri så er det «litt». Går det gjennom en diode bro så kan du vel ta med i beregningen opptil 0,7V som går tapt der. Så det er vanskelig å si om det holder uten en mere helhetlig opplysning om hvordan det er bygd opp. 

 

Redigert

Det står heller ikke noe om hvilken motor det er snakk om, og da vet man heller ikke hvor stor startmotor det er, eller effekten på den. 

Kjellg

Kjellg

Med 115A dynamo uten sense, og den lader «for fullt», så er den en gjettelek hvor høy spenning som kommer fram til batteri. Går det gjennom et relé eller direkte til batteri så er det «litt». Går det gjennom en diode bro så kan du vel ta med i beregningen opptil 0,7V som går tapt der. Så det er vanskelig å si om det holder uten en mere helhetlig opplysning om hvordan det er bygd opp. 

 

Redigert

Det står heller ikke noe om hvilken motor det er snakk om, og da vet man heller ikke hvor stor startmotor det er eller effekten på den. 

Kjellg

Kjellg

Med 115A dynamo uten sense, og den lader «for fullt», så er den en gjettelek hvor høy spenning som kommer fram til batteri. Går det gjennom et relé eller direkte til batteri så er det «litt». Går det gjennom en diode bro så kan du vel ta med i beregningen opptil 0,7V som går tapt der. Så det er vanskelig å si om det holder uten en mere helhetlig opplysning om hvordan det er bygd opp. 

 

Redigert

Det stå heller ikke noe om hvilken motor det er snakk om, og da vet man heller ikke hvor stor startmotor det er eller effekten på den. 

Kjellg

Kjellg

Med 115A dynamo uten sense, og den lader «for fullt», så er den en gjettelek hvor høy spenning som kommer fram til batteri. Går det gjennom et relé eller direkte til batteri så er det «litt». Går det gjennom en diode bro så kan du vel ta med i beregningen opptil 0,7V som går tapt der. Så det er vanskelig å si om det holder uten en mere helhetlig opplysning om hvordan det er bygd opp. 



×
×
  • Create New...