Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

Tja, har nå reklamert på enkelte ting uten at det har vært diskusjoner rundt å måtte "bevise produksjonsfeil" når det ikke kan finnes noen rimelig forklaring på feilen. Her kan det ikke "påvises noen spesifikk årsak" hvilket i mine øyne betyr at man burde kunne reklamere på varen og få en ny montert gratis. Jeg tror forøvrig at det er snakk om å kunne "sannsynliggjøre", ikke "bevise" at feilen var der fra første dag? Når det ikke kan påvises noen årsak hva kan det da være annet enn at varen ikke holdt som lovet/loven tilsier?

Mouche

Mouche

Tja, har nå reklamert på enkelte ting uten at det har vært diskusjoner rundt å måtte "bevise produksjonsfeil" når det ikke kan finnes noen rimelig forklaring på feilen. Her kan det ikke "påvises noen spesifikk årsak" hvilket i ine øyne betyr at man burde kunne reklamere på varen og få en ny montert gratis. Jeg tror forøvrig at det er snakk om å kunne "sannsynliggjøre", ikke "bevise" at feilen var der fra første dag? Når det ikke kan påvises noen årsak hva kan det da være annet enn at varne ikke holdt som lovet?

• Create New...