Sjø1 Startet 11.Mai.2018 Del på Facebook Startet 11.Mai.2018 Hei Nå har skinnen mellom targaen og kalesjen på min blitt sprø og defekt. Hvor skaffer jeg ny. Helst i Østfold. Seasea har ikke inne, Båtbua tar ikke telefonen, Maritim tar ikke telefonen og Seatronic blir jeg bare brutt. Skulle gjerne skaffet ny i dag eller i morgener. Sitér dette innlegget Link to post
AlfArie Svart 11.Mai.2018 Del på Facebook Svart 11.Mai.2018 Hvorfor ikke ta en tlf til Bavaria i Leangbukta, de har åpent på lørdag kl. 1100 - 1500. Noe av orginaldeler er dyrt, noe overaskende rimelig. Sitér dette innlegget Link to post
Sjø1 Svart 12.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2018 AlfArie skrev for 14 timer siden: Hvorfor ikke ta en tlf til Bavaria i Leangbukta, de har åpent på lørdag kl. 1100 - 1500. Noe av orginaldeler er dyrt, noe overaskende rimelig. De har ikke inne 3-4 ukers leveringstid. Sitér dette innlegget Link to post
AlfArie Svart 12.Mai.2018 Del på Facebook Svart 12.Mai.2018 Du kan forsøke på facebook, båtfolk-bavaria motorbåt, de er hjelpsomme og mulig en der vet om en forhandler som har inne e.l.. Sitér dette innlegget Link to post
Sjø1 Svart 15.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2018 Da har det kommet inn tips om noen som hadde skinnen ? www.rhj.no de hadde skinnen. Takk for alle gode tips og råd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.