lasmarquezas Startet 11.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2018 Jeg har aldri åpnet enden på en VHF-kabel. Mutteren er 8mm og jeg skulle så gjerne ha trukket kabelen gjennom en 6mm kabelgjennomføring. Derfor: Er det risikosport å løsne enden og ta av mutteren osv., trekke gjennom og montere på nytt? Vil nødig sitte igjen med null AIS sender/mottaker. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 11.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2018 (redigert) Jeg tror disse gummietetningene er splittet slik at du ikke trenger å ta av pluggen. Skru ut de tre skruene og ta av lokket, så får du ut gummien. Redigert 11.Mai.2018 av Javi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lasmarquezas Svart 11.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2018 Tusen takk, Javi. Det slo meg virkelig ikke. Drar ned i båten igjen i morgen og ordner. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2018 Jeg er også ganske sikker på at den er splittet. Har samma som jeg monterte for et par år siden. Men man glemmer jo så fort ? tror VHF terminalen er presset på. Sitér dette innlegget Link to post
lasmarquezas Svart 12.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2018 Fungerte helt suverent. Smertefullt å kjøre drillen gjennom skroget, men dette ble helt knall. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 12.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2018 lasmarquezas skrev 42 minutter siden: Fungerte helt suverent. Smertefullt å kjøre drillen gjennom skroget, men dette ble helt knall. Å lage ett hull ibåten, om det er over eller under vannlija er ett he... - sant mareritt. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
lasmarquezas Svart 12.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2018 Sant, Benji. Denne gangen heldigvis på dekk, men svært godt tettet (håper jeg). ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.