000 Startet 12.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2018 Hvordan vite at forgasserbytte er gjort for å gjøre den om til 20? Finner ingen sikker info om hvordan de forskjellige forgasserne ser ut eller nummer på de. Det er jo lett å si at joda den er byttet men hvordan i alle dager skal dette kunne verifiseres av kjøper. Sitér dette innlegget Link to post
Svein34 Svart 12.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2018 Du vil kunne se det på at en 20hk forgasser har grovere innsugningshull der hvor gassspjeldet er festet. Jeg så dette veldig godt da jeg byttet på min, men hvis du ikke har den orginale så vil jeg annbefale å spørre forhandler mekanikeren om hvilken diametre det må være for at det er en 20hk forgasser. Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 12.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2018 Når en er ute å ser på brukte slike så har en sjølvsagt ikkje den evt originale å sammenligne med. Ei heller kan en begynne plukke av for å måle. Ingen tips og en dead giveaway ? Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 13.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2018 Det står noe info om dette et stykke ned på siden i denne tråden https://baatplassen.no/i/topic/101414-trimme-yamaha-99-sport-til-20-hk/?page=3 Men om du faktisk kan lese av disse tallene når forgasser er montert vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.