Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Vi hadde tenkt å gå til Dyrön eller Klädesholmen idag, men det var så fint her på Rörö at vi venter til imorgen.

 

Jeg vet ikke om det er nevnt, men i år har vi begge fått oss smarttelefoner, pluss at Trude har fått seg nettbrett og er hekta på Fjesboken og annet. Så nå renner dataene unna!

 

Jeg har en Netgear router med 15GB og det har alltid vært nok nå med overføringer fra forrige måned.

 

Frem til nå har jeg i min uvitenhet  latt begge mobilene, nettbrettet og PC'n bruke denne kvoten. Men så begynte jeg med noe uvandt, - å tenke!

 

Nettbrettet har ikke Simkort, men mobilene har et abonnement på 3GB hver. Og det har ikke vært i bruk, så dag hadde vi 6GB hver tilgjengelig. Dermed ble Netgear routeren slått av, og mobilene satt til å bruke mobilnettet. I tillegg satte jeg de til trådløs sone slik at Trude sitt nettbrett bruker av hennes kvote på sin mobil, og min PC av min mobil sin kvote. Kanskje det holder til den 20. som er neste forfall for påfylling?

 

Ellers har vi det helt fortreffelig.

Lars H.

Lars H.

Vi hadde tenkt å gå til Dyrön eller Klädesholmen idag, men det var så fint her på Rörö at vi venter til imorgen.

 

Jeg vet ikke om det er nevnt, men i år har vi begge fått oss smarttelefoner, pluss at Trude har fått seg nettbrett og er hekta på Fjesboken og annet. Så nå renner dataene unna!

 

Jeg har en Netgear router med 15GB og det har alltid vært nok nå med overføringer fra forrige måned.

 

Frem til nå har jeg i min uvitenhet  latt begge mobilene, nettbrettet og PC'n bruke denne kvoten. Men så begynte jeg med noe uvandt, - å tenke!

 

Nettbrettet har ikke Simkort, men mobilene har et abonnement på 3GB hver. Og det har ikke vært i bruk, så dag hadde v 6GB hver tilgjengelig. Dermed ble Netgear routeren slått av, og mobilene satt til å bruke mobilnettet. I tillegg satte jeg de til trådløs sone slik at Trude sitt nettbrett bruker av hennes kvote på sin mobil, og min PC av min mobil sin kvote. Kanskje det holder til den 20. som er neste forfall for påfylling?

 

Ellers har vi det helt fortreffelig.



×
×
  • Create New...