Jump to content

Edit History

Familiesnekke

Familiesnekke

Hei @Solux24; var det kanskje deg jeg møtte på brygga i går, da du hadde lekkasje rundt dysa? Jeg foreslår at du spør de på Bertel O. Steen -verkstedet på Kjellstad; problemet er vel kanskje at det ikke er så mange der som har skrudd på så gamle motorer. Ev. spør en av de eldre gutta på Asker Elektro Diesel; de er veldig dyktige. Ev. oppsøk et MB-veteranbilmiljø. Jeg ville vært svært forsiktig med å lage riper i setet der; rustløser er sikkert lurt, men vær forsiktig med ståltråd. 

Kanskje @Toroa vet?

Familiesnekke

Familiesnekke

Hei @Solux24; var det kanskje deg jeg møtte på brygga i går, da du hadde lekkasje rundt dysa? Jeg foreslår at du spør de på Bertel O. Steen -verkstedet på Kjellstad; problemet er vel kanskje at det ikke er så mange der som har skrudd på så gamle motorer. Ev. spør en av de eldre gutta på Asker Elektro Diesel; de er veldig dyktige. Ev. oppsøk et MB-veteranbilmiljø. Jeg ville vært svært forsiktig med å lage riper i setet der; rustløser er sikkert lurt, men vær forsiktig med ståltråd. 

Kanskje @Toroa vet?

Familiesnekke

Familiesnekke

Familiesnekke

Familiesnekke

Hei @Solux24; var det kanskje deg jeg møtte på brygga i går, da du hadde lekkasje rundt dysa? Jeg foreslår at du spør de på Bertel O. Steen -verkstedet på Kjellstad; problemet er vel kanskje at det ikke er så mange der som har skrudd på så gamle motorer. Ev. spør en av de eldre gutta på Asker Elektro Diesel; de er veldig dyktige. Ev. oppsøk et MB-vetranbilmiljø. Jeg ville vært svært forsiktig med å lage riper i setet der; rustløser er sikkert lurt, men vær forsiktig med ståltråd. 

• Create New...