theppan07 Startet 14.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2018 (redigert) Har Racor diesel filter (Spinn on) med metallbolle montert i motorrom. Får å sjekke om det er vann i diesel må jeg skru opp en skrue med fastnøkkel og tappe av diesel i en bolle. Dette er sølete og tungvindt. Noen som har montert avtappingskran i stedet for avtappingsskrue? Hvor får jeg i såfall kjøpt det, eller benyttes vanlig standard kuleventil kanskje hvis det fins i så små dimensjoner. Redigert 14.Mai.2018 av theppan07 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 14.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2018 Dette har jeg gjort før. Kjøpte en nett messingkran, som bare måtte vris en kvart omdreining. Det var tynt løp, så måtte bruke en binders, eller lignende, for å stikke opp når det var urenheter nederst i bollen.Dy får nok dette på Hydroscand, og lignende steder.. Sitér dette innlegget Link to post
mmosberg Svart 14.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2018 Har montert 1/4" syrefaste kuleventiler på mine. Fungerer veldig greit. Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
theppan07 Svart 14.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2018 Flotte greier. Da skal jeg teste ut det. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 14.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2018 (redigert) Tappekran under filtrene. Redigert 14.Mai.2018 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 14.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2018 Ja hadde alle motorrom sett slik ut...... Virkelig en nytelse å se slik orden og renhold som vises her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.