Dalton Startet 31.Juli.2005 Del på Facebook Startet 31.Juli.2005 Har noen noe erfaring med et ekkolodd ved navn EAGLE FISH EASY 240 ? Det er rimelig (1650,- inkl. svinger), og ser brukbart ut etter spesifikasjonene. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Fjordrafting Svart 31.Juli.2005 Del på Facebook Svart 31.Juli.2005 Dette fungerer sikkert helt fint når man tar hensyn til de kriteriene det er laget etter. Men stemmer det med de kriteriene du setter til din bruk av ekkoloddet? Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
"Mathilde" Svart 31.Juli.2005 Del på Facebook Svart 31.Juli.2005 For et par år siden kjøpte jeg et rimelig Eagle lodd. Det som var viktig for meg, var i utgangspunktet dybdemålingen. Det rimelige Eagle loddet gav meg skjerm med underholdning for barna på kjøpet. Loddet har fungert prikkfritt i to sesonger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.