Nailhead Startet 14.Mai.2018 Del på Facebook Startet 14.Mai.2018 (redigert) Hei. Min svoger har en båt hvor ledningsnettet er brunnet opp i. Motoren har en lucas dynamo med tre stikk. 2 brede og ett smalt. (se bilde. 1,2,3. Bildet er lånt, så det ene stikket har vi ikke..) ? Denne skal ha strøm for å lage strøm, men hva er strøm inn, strøm ut og ladelys? Og er det turteller på denne dynamoen? Tusen takk for all hjelp ? Redigert 14.Mai.2018 av Nailhead (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Mai.2018 Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 Strøm inn får den via ledelsen, som koples til den minste stikken øverst. De to store er vanligvis batteriplussom, men enkelte modeller har minus på den ene. Sjekk om det står noe i plasten, eller om ene stikken er merket med en gul prikk. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Nailhead Svart 14.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 Ok Jeg skal videreformidle til eigeren, så får vi se hva han finner utav. Takk for svar?? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.Mai.2018 Del på Facebook Svart 14.Mai.2018 Her er bilde av min Lucas, men tydeligvis flere veier å vinkle kontakta til de 3. Vet ikke om det hjelper, men hadde nå dette bildet.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.