Jump to content

Edit History

Bigmac

Bigmac

Ser det er tråder her inne som diskuterer og konkluderer med hvor mange fot en båt er (hvordan definere båtlengde i fot). Men det jeg ikke forstår er hvordan båter som ble levert i perioden 2003-2008, og er benevnt i antall fot fra produsent har vokst 2-3 fot når de annonseres på finn.no i senere tid. Ikke noen alvorlig greie, men jeg blir litt provosert da selgere (privatpersoner og meglere) sier at båten er lengre enn den der er oppgitt av produsent til å være. Er det en teknisk årsak til at båtene "vokser"?

Kan dessverre ikke linke til annonsene her, for det er vel å henge ut folk og fe. Men dere finner de på finn.no. I den "verste" annonsen er en 43fot blitt til 51fot. Er jo egentlig løgn. 

Bigmac

Bigmac

Ser det er tråder her inne som diskuterer og konkluderer med hvor mange fot en båt er (hvordan definere båtlengde i fot). Men det jeg ikke forstår er hvordan båter som ble levert i perioden 2003-2008, og er benevnt i antall fot fra produsent har vokst 2-3 fot når de annonseres på finn.no i senere tid. Ikke noen alvorlig greie, men jeg blir litt provosert da selgere (privatpersoner og meglere) sier at båten er lengre enn den der er oppgitt av produsent til å være. 

Kan dessverre ikke linke til annonsene her, for det er vel å henge ut folk og fe. Men dere finner de på finn.no. I den "verste" annonsen er en 43fot blitt til 51fot. Er jo egentlig løgn. 

• Create New...