Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Lengden på en båt (2018) er total lengde av båten, inkludert faststøpte baugspyd, badeplattformer, osv. Er slikt forlengende utstyr skrudd fast (og dermed mulig å demontere uten å ødelegge båten) skal ikke dette telle med i den totale lengden av båten, selv om båten fysisk sett blir lengre med slikt utstyr montert. Se bare saken med vestpåbudet, der er det flere som har spekulert i dette med båtenes totallengde. I forbindelse med salg mistenker jeg at enkelte tar med påskrudd utstyr når de måler båtens lengde. For enkelte båter kan jo slikt utgjøre flere fots forskjell i forhold til den egentlige totallengden av båten.

Og man skal ikke se vekk i fra at enkelte tenker «Alle andre skryter, så hvorfor kan ikke jeg?»?

Hakkannen

Hakkannen

Lengden på en båt (2018) er total lengde av båten, inkludert faststøpte baugspyd, badeplattformer, osv. Er slikt forlengende utstyr skrudd fast (og dermed mulig å demontere uten å ødelegge båten) skal ikke dette telle med i den totale lengden av båten. Se bare saken med vestpåbudet, der er det flere som har spekulert i dette med båtenes totallengde. I forbindelse med salg mistenker jeg at enkelte tar med påskrudd utstyr når de måler båtens lengde. For enkelte båter kan jo slikt utgjøre flere fots forskjell i forhold til den egentlige totallengden av båten.

Og man skal ikke se vekk i fra at enkelte tenker «Alle andre skryter, så hvorfor kan ikke jeg?»?

• Create New...