ttalhaug Startet 15.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2018 Heisann! Lokket på dieseltanken min har det litt vondt for tiden, så vurderer å bytte det ut til noe litt mer solid. Noen som vet hvor man får kjøpt slike som på velddlagt bilde? Tor Erik Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 15.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2018 Maritim har slike lokk, både for bruk med nøkkel/vinsjhåndtak lignende som bildet, men også rimelig kraftige lokk med oppvippbar hendel. De kaller dem "dekksforskruvning". Lokkene er ikke det samme som på bildet, men du spør jo forsåvidt etter noe mer solid. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2018 Noen av de med oppvippbar hendel får lekkasje rundt bolten hendelen vipper rundt, og regnvann mm renner ned i tanken. Finnes en gammel tråd om det et sted. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Bitteliten Svart 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2018 (redigert) Jeg har disse med oppvippbar hendel. De er fra Roca. Ser på Watski nå at Roca har type A (med oppvippbar hendel) og type B - som er uten oppvippbar hendel. Det er nytt for meg at de gamle kan lekke - takk for tipset ? ? Gjenger og mål er de samme på Roca type A og type B. Om noen trenger pent brukte med oppvippbart lokk så har jeg om noen dager 5 slike til overs ? Redigert 16.Mai.2018 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2018 Fyll litt vann i sporet og kikk om det kommer igjennom når du leer på "spaken" Noen er produsert med tett hengsel, mens andre bare har boret rett igjennom "trakten" og satt inn en splint. Har sett et gammelt slikt lokk som det dryppet ca hvert 4-5 sek når det var vann oppi - som ved regn eller sjøsprøyt. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Bitteliten Svart 22.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2018 Etter å ha byttet til ny type har jeg 2 vanntanklokk 2septiktanklokk og et diesel lokk til overs. Alle i god stand. Nye typen er slik: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.