TwisT Startet 15.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2018 Vindinstrumentet viser kun to streker og viseren rett opp. Jeg måler 8V mellom rød leder og skjerm, samt ca 7,9 mellom de andre og skjerm. Alle disse i bakkant av instrumentet. Faq hos Raymarine indikerer at vindfløyen i mastetoppen er defekt. Kan jeg være sikker på det? Eller kan det også være instrumentet som er gåent. Er det mulig å fikse vindfløyen, eller er det bare å kjøpe nytt? Noen som har vært borte i det samme? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2018 (redigert) Sikkert printkortet i vindmåleren oppe som er dårlig. Veldig dårlig tetting på huset det står i. Du kan teste vha. dette: http://www.svsarah.com/Sarah/Manuals/Instruments/ST 60 Wind Tests.pdf Jeg fikk tak i nytt kort i England (ca1100 kroner), men usikker på om leverandøren har det lenger. Lette for en kompis her om dagen, men de treffene som dukket opp så mer tvilsomme ut. Redigert 16.Mai.2018 av dvil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.