Math Startet 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2018 Hei, Jeg har kjøpt Oceanmaster 620 for en ukes tid siden. Litt småting å fikse, så etter å ha feilsøkt uten hell, tenkte jeg å henvende meg til forumet. Sakene: 1) En av bryterne lyser uavhengig av om hovedstrøm er på eller ikke, og uavhengig av posisjon på bryteren. Jeg har ikke lykkes med å finne ut hva denne bryteren er til, men jeg er sikker på at den ikke er til; - vannpumpe - lanterner - lensepumpe De tre andre bryterne fungerer til overnevnte funksjoner. Bryteren jeg har problemer med står helt til høyre i bryterpanelet. Bryterne er utformet slik at de lyser når de står på og lyser ikke når de står av. Bortsett fra denne ene, da... For ordens skyld kan jeg informere om at batteriet er nyladet. 2) Det er en liten sikring av annen type enn de sikringene som er i batterirommet på selve instrumentpanelet. Denne sikringen står rett ved lensepumpen og er en slags glassikring. Denne sikringen skulle jeg gjerne ha visst hvilken funksjon har og hvilken type det er. Slik den er i dag ser det ut som om den er fyllt med sand og den er ikke lenger gjennomsiktig. Det er ikke mulig å se hvor kraftig den er, det er derfor jeg spør. 3) Instruksjonsbok: Jeg fikk ikke dette med og lurer derfor på noen har lykkes med å finne slike på nett et sted? Vedlagte bilder er fra andre båter med tilsvarende panel mer eller mindre, da jeg selv ikke har bilder av mitt instrumentpanel. Skal legge ved dette senere hvis saken ikke løses. Bryterpanel er til venstre for rattet. Der er også glassikringen. Setter meget stor pris på bistand her;-) På forhånd stor takk til alle! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.