Jornik Startet 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2018 Hei! Har akkurat kjøpt meg en Windy 7800. Lurer på om noen har erfaring med og få montert ankervinsj? Hadde vært til stor hjelp hvis jeg hadde fått noen bilder på utførelsen. Har snakket med en del folk og dem ser litt mørkt på saken. Sitér dette innlegget Link to post
Ineqinn Svart 16.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2018 Hei, det lar seg fint gjøre å montere ankervinsj på w7800 Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 (redigert) Ikke samme båt, men kanskje du får noen tips https://sleipner.no/pakker/vinsjer/815/windy-25-mirage/ https://sleipner.no/pakker/vinsjer/816/windy-28-ghibli/ Redigert 17.Mai.2018 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ineqinn Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 W7800 med ankervinsj. De minste Barracuda vinsjene som går ned gjennom badeplattformen funker også.. Sitér dette innlegget Link to post
borre16610 Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 (redigert) Min båt på bilde. Det er trangt, her er vinsj montert på en treplate for å få mer høyde under. Du må bruke syrefast kjetting, som er glattere enn galvanisert. Du kan ta en titt i Asker om du vil. Redigert 17.Mai.2018 av borre16610 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
joern-eo Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 Jeg kjøpte en Anchormatic der motor og spole for bånd ble montert på skott foran motor. Fungerte perfekt. Ikke noe vått tau eller tung kjetting i bunnen av båten. Noen vil sikkert si noe negativt om mangel på kjetting, men det har aldri løsnet i min tid... Sitér dette innlegget Link to post
Jornik Svart 10.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2018 Tusen takk for svar! Da har jeg litt å undersøke?? Sitér dette innlegget Link to post
Jornik Svart 10.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2018 borre16610 skrev On 17.5.2018 at 10.02: Min båt på bilde. Det er trangt, her er vinsj montert på en treplate for å få mer høyde under. Du må bruke syrefast kjetting, som er glattere enn galvanisert. Du kan ta en titt i Asker om du vil. Hvordan type vinsj har du? Er det fri slipp? Har ikke en bilde fra motorrom vel? Mange spørsmål på en gang men Sitér dette innlegget Link to post
Jornik Svart 10.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2018 Lurer litt på å sette inn en septiktank. Hvor har dere satt den? Tenker selv på rommet under sofaen i baugen, men redd det er litt lite Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.