Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Utenfor Europa selges 2t påhenegere fortsatt. 

Jeg kjøpte 20hk 4t suzuki i fjor. Batterifri injection. Starter på 1/2snortrekk og er nesten lydløs på tomgang. 

Men tar den kvelden når vi er utenfor Europa så er det Yamaha 2takt som gjelder. Gjerne 30hk selvom den veier mer enn dagens motor.....

På småmåtorer er svaret det samme. Få tak i en Yamaha 5 hk to takt. Plei den vel. Lev lykkelig. ?

Jeg har en johnson 4 hk 2 syl totakt stående. Lurer på'å teste den på zodiac riben   Er redd for at den er skuffende bra. 

Bitteliten

Bitteliten

Jeg kjøpte 20hk 4t suzuki i fjor. Batterifri injection. Starter på 1/2snortrekk og er nesten lydløs på tomgang. 

Men tar den kvelden når vi er utenfor Europa så er det Yamaha 2takt som gjelder. Gjerne 30hk selvom den veier mer enn dagens motor.....

På småmåtorer er svaret det samme. Få tak. En Yamaha 5 hk to takt. Plei den vel. Lev lykkelig. ?

Bitteliten

Bitteliten

Bitteliten

Bitteliten

Men tar den kvelden når vi er utenfor Europa så er det Yamaha 2takt som gjelder. Gjerne 30hk som veier mindre enn dagens motor.....

• Create New...