PiperBill Startet 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2018 Jeg har en Victron MPPT regulator på solcelle-anlegget og en Victron BMV-712S batteri monitor. Begge med innbygget blåtann. Spørsmålet er om jeg kan kobler begge enheter til VictronConnect appen? Å koble MPPT’n opp går greit men da finner ikke appen batteri monitoren etterpå. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Lars H. Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 Så vidt jeg har forstått skal appen vise begge enhetene slik at du kan velge hvilken du vil se på. Jeg har kun blåtann på den ene, så jeg får ikke sjekket at det stemmer. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
ster Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 Har begge deler i appen. Er som Lars sier at du velger mellom den enheten du vil se på i appen. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 Ja, men du får vel bare sett på en av gangen og ikke samtidig. Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 17.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 Ja, får bare sett en av gangen men ser ikke på det som noe problem. Hvis du vil ha alt I ett bilde må du nok kjøpe noe mere avansert. Dette er bare Bluetooth enheter som videreformidler info til appen son er ganske enkel. Men den gir deg muligheter til å endre innstillinger osv Fungere bra for meg og er verdt penga. Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 17.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2018 Problemet er at jeg får ikke batteri monitoren på «device list» så det er ikke mulig å velge den der. Appen finner ikke enheten. Jeg får prøve å unpair begge og prøve på nytt. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.