Tobias.j.s Startet 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2018 Hei, jeg har akkurat oppgradert min nye Suzuki 9,9 motor til 17hk. Det er trolig en turtallssperren på den, når jeg gir gass så går motoren ujevn, så tror jeg må bytte propell. Hvilken propell burde jeg isåfall kjøpe? Og hvordan bytter jeg den? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2018 Hvordan har du oppgradert den? Skiftet forgasser? Sitér dette innlegget Link to post
Tobias.j.s Svart 18.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2018 Vet ikke helt, tror det ble skiftet forgasser Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2018 (redigert) Hva tror du ny propell vil gjøre med at motoren går ujevnt? Om du virkelig har fått 7 hk ekstra bør du nok ha en tyngre propell ja. Sjekk hva forhandler anbefaler. Redigert 18.Mai.2018 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kallethekid Svart 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2018 Jeg synes du skal begynne med å finne ut hva som er gjort. Hvis luft/bensin forholdet har blitt endret kan motoren gå ujevnt før de nødvendige justeringene har blitt gjort. Er det en ny motor eller "ny for deg"? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2018 Suzuki 4-takt har turtalls-sperre, det er korrekt. Er propellen for lett, går motoren over angitt max-turtal og kuttar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.