Edh1 Startet 18.Mai.2018 Del på Facebook Startet 18.Mai.2018 Er det mulig å transportere en Viksund 320 9,75x,345x4,20(H), 5,5 tonn på lastebil/vogntog? Fra Svolvær til Tønsberg? Hva vil noe slikt eventuelt koste? Noen med erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 18.Mai.2018 Del på Facebook Svart 18.Mai.2018 (redigert) 3,45 bredde 4,20 høy? Tror du vil få store problemer både med bredde og kanskje det verste, høyden. Husk på at hengeren eller bilen også har en høyde. Men på den annen side så må det jo være både bedre og billigere å ta den på båt. Christian With går jo rundturer mellom Moss og tromsø hele tiden og de er spesialister på båtfrakt. Jeg ville først ringt Ulvan rederi og hørt om pris. Noen ganger går de Tjeldsundet, andre ganger Raftsundet, alt etter hva de har av frakt. Redigert 18.Mai.2018 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 18.Mai.2018 Del på Facebook Svart 18.Mai.2018 Blir for høy, hvis ikke du kan få høyden ned.. I tillegg til lastebil (semi trailer) kreves følgebil pga bredden.. Enkleste og billigste alternativ er båtfrakt... Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 18.Mai.2018 Del på Facebook Svart 18.Mai.2018 Tror du blir for høy og må kjøre Sverige nedover. Og ledebil i tillegg. Fiks båtfrakt? Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 18.Mai.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2018 Da blir det båtfrakt??. Kom gjerne med gode alternativer slik at jeg har flere å ringe. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 18.Mai.2018 Del på Facebook Svart 18.Mai.2018 Edh1 skrev 35 minutter siden: Da blir det båtfrakt??. Kom gjerne med gode alternativer slik at jeg har flere å ringe. Tror Ulvan rederi er det eneste. NorLines kan muligens også, men da må du ha krybbe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.