teetee Startet 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2018 I dag løste tenningslåsen seg opp i sine enkelte faktorer da vi skulle på tur. Gammel Volvo Penta MD6A. Jeg har ikke mye peiling på strøm,men kan noen tipse meg på hva jeg kan gjøre? Har fått tak i to alternative tenningslåser, den ene har bare tre tilkoblingspunkter og den andre har 6. Den originale har 5. Kablene som er koblet til har navn som keyswitch 30, keyswitch 50 og keyswitch 75. Kan jeg bruke noen av de tenningslåser jeg har fått tak i, eller kan jeg tjuvkoble noe uten å ødelegge noe? Motoren har både dynastart og dynamo. Båten er ferdig pakket, familien er ombord, så tips til å løse dette blir mottatt med jubelrop. Har noen i rimelig nærhet riktig tenningslås eller helt panel til salgs er jeg også interessert i det Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2018 Du kan bruka denne: Ledningen som originalt er på 30 skal til B Ledningen som originalt er på 50 skal til S Ledningen som originalt er på 75 skal til I Sitér dette innlegget Link to post
teetee Svart 27.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2018 Takk for svar Dinamo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.