RIB-Sørlandet Startet 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2018 Hei. Skal kjøpe meg en rib 350. Ser at det er en del tusen å spare på å montere rib’en selv. Noen med erfaring av dette? Har aldri gjort lignende før, men står skrevet på nettsidene at det for de fleste er en enkel og grei jobb på 2-3 timer? Sitér dette innlegget Link to post
Baard Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Hei. Jeg monterte en Smartrib 350 for et par år siden. Dette er en veldig enkel jobb. Om man følger anvisningen så treffer man riktig sted ved boring, og det går veldig fint. Det jeg har erfart er at det er lurt å lage hull i sittekassen helt nederst for å drenere ut vann. Ville boret de før montering. Jeg målte ut og satte merker med maskeringstape, og brukte tusj for å merke ut hvor hull skulle være. Boret, og brukte generøst med Tec7 under montering for å både lime og tette. Helt greit å spare de kronene.... /Baard Sitér dette innlegget /Baard Link to post
RIB-Sørlandet Svart 20.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Tusen takk for svar!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.