Svenris Startet 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2018 Hei! Jeg har en Yamaha F60 og opplever at startmotoren "summer" og bare slår inn av og til! Batteriet er fullt og startmotoren får strøm! Har imidlertid koblet ut hovedstrømsbryter da denne var gåen. Holder det å skifte bryteren, eller må jeg skifte startmotor? Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Velkommen til båtplassen ?. Litt vanskelig og vite hva du mener med summer. Om du tar av dekselet så ser du vel startmotoren. Hvis det lille tannhjulet på starteren snurrer rundt som bare det , men uten og løfte seg opp til tennene i svinghjulet så er det vel muligens starteren som trengs og fikses. Om denne surringen går sakte eller er bare en lyd som høres kan det være det elektriske som må ha en gjennomgang. Kom gjerne med årsmodell også, for her på forumet er det mange som kan mye mer enn meg om utenbordsmotorer. Det går vel heller ikke tydelig frem om du har prøvd og starte etter at hovedbryter er byttet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.